Person / Aktør:
Klima- og miljødepartementet (Norge)
Klima- og miljødepartementet (Norge)

Innlegg:
- Nå skal vi bygge en merkevare rundt norsk klima- og miljøteknologi gjennom satsing på helhetlig profilering av grønne løsninger, sa Ola Elvestuen da han ønsket velkommen til etableringen av strategisk råd for satsningen. Innovasjon Norge utvikler nå et digitalt utstillingsvindu og en koblingstjeneste der norske bærekraftige løsninger skal finne internasjonale markeder. Klima- og miljødepartementet ga 4 millioner kroner til prosjektet i fjor og har i år gitt 10 millioner. Lykke til videre med arbeidet, Innovasjon Norge, Statoil, Yara International, Statkraft, DNV GL, NHO - Næringslivets Hovedorganisasjon, LO, Abelia, Norge 203040, Norges sjømatråd, Virke - Hovedorganisasjonen, Norges Rederiforbund, Miljødirektoratet, Finans Norge, GCE Blue Maritime Cluster, Fostech AS, X Four-10, Grieg og alle andre som kommer til å bidra i årene som kommer.

Postet:
2018-02-27 14:58:25

Delt innhold:
Bilete på tidslina